niedziela, 12 lutego 2017

Real Pharm Nutrition- masła orzechowe


 Kilka miesięcy temu miałam okazję uczestniczyć w nagrywaniu reklamy masła orzechowego dla @realpharmnutrition .  Miłość do masła orzechowego jest dla mnie miłością nieskończoną, więc to był dla mnie raj :D Dzięki temu mogłam spróbować nowości od tej firmy, czyli masła orzechowego z dodatkiem białka! No i.... zgarnęłam dodatkowo 5kg masełka, które zabrałam ze sobą do domu.

1.Masło orzechowe SMOOTH

Chyba najpopularniejszy rodzaj masła. Ja osobiście bardziej przepadam za gładkim niż za takim z kawałkami orzechów(no niby fajnie chrupią, ale to mnie nie przekonuje :P). Duży plus a konsystencje! Nienawidzę maseł, w które z trudem wbijam łyżkę, a rozsmarowanie ich na omlecie graniczy z udem. To masełko jest dość płynne i takie też pozostaje na długo po otwarciu. To również zaleta, gdyż nieraz jadłam masło, które po kilku tygodniach zamieniało się w twardą bryłę... Masło 100%, więc skład idealny! Smakuje tak jak to, które kręcę sama w domu :)

Moja ocena:10/10

POJEMNOŚĆ: 1kg
CENA: 31.99 zł

2. Masło orzechowe SOLONE

 To masło traktowałam dość sceptycznie. Długo zwlekałam z jego otwarciem. Niby jak miałam wykorzystać je do słodkich wypieków? Wreszcie się odważyłam :D! Sól nie była mocno wyczuwalna. Jedynie lekki słony posmak. Pozytywnie mnie to zaskoczyło, ale mimo to jako dodatek do słodkości nie będę po nie sięgać. Czemu? Wpadłam  na pomysł dodania go do wytrawnego posiłku! Fajne dopełnienie i źródło tłuszczu :) Oczywiście 100% orzechów ziemnych+ dodatek soli himalajskiej. Ogromny plus.

Moja ocena: 6/10

POJEMNOŚĆ: 1 kg
CENA: 29.99 zł

3.Masło MIGDAŁOWE

 Wiecie, że dopiero niedawno pierwszy raz po nie sięgnęłam? Wstyd i hańba :D Pare razy przymierzałam się, by zrobić je w domu, jednak bałam się o mój blender. Masło beż żadnych dodatków, cukru, wzmacniaczy smaku i innych wypełniaczy. Super! Smak różni się od orzechowego i ciężko mi do czegoś porównać jego smak. Konsystencja podobna do poprzedników. Płynna i nie zmienia się na długo po otwarciu.

Moja ocena:7/10

POJEMNOŚĆ: 1kg
CENA: 85 zł

4.Masło orzechowe CZEKOLADOWO-WIŚNIOWE

 Przyznaje, że te masła ciekawiły mnie najbardziej! Po otwarciu czuć słodką czekoladę z nutą wiśni(czyli wszystko się zgadza :D). Kompletnie nie smakują jak masła orzechowe, a raczej słodki krem. To dziwne, bo w składzie  dominują właśnie orzechy. To nie znaczy, że jest niesmaczne, bo wręcz przeciwnie! Muszę się mocno starać, żeby ograniczyć się do łyżeczki dziennie. Czemu? Żeby starczyło na dłużej :P Konsystencja kremowa, jednak nie jest płynna. Pozostaje taka sama nawet długo po otwarciu. Doskonale komponuje się ze słodkimi dodatkami, chociaż moim zdaniem sam w sobie jest trochę zbyt słodki. Jednym słowem: MNIAAAM!
Zapewne ciekawi Was skład, więc z chęcią się nim z Wami podziele: 

Skład: orzechy arachidowe prażone, koncentrat białka serwatkowego ((z mleka), zawiera lecytyny (z soi)), aromaty, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa, substancja słodząca: sukraloza, barwnik: karoteny.

Moja ocena: 8/10

POJEMNOŚĆ: 1kg
CENA:59.99 zł



Opinia identyczna jak do poprzednika. Może poza drobnym szczegółem....SMAK. Zapewne nazwa mojego nicku mówi sama za siebie :D Myślę jednak, że to kwestia indywidualna. Ja to masło wręcz uwielbiam! Kocham smak wanilii, a tu jest mocno wyczuwalny. Wadą jest tu jedynie konsystencja. Masło jest dość twarde i rzeczywiście po otwarciu staje się niestety twarde. Jednak temu skarbowi jestem w stanie wybaczyć wszystko!

Skład: orzechy arachidowe prażone, koncentrat białka serwatkowego ((z mleka), zawiera lecytyny (z soi)), aromaty, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa, substancja słodząca: sukraloza, barwnik: karoten

Moja ocena: 100000000/10 :D
POJEMNOŚĆ: 1kg
CENA:59.90 zł
_________________________________________________________

Wszystkie masła dostępne są tu:

REAL PHARM NUTRITION

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatny post, chętnie skuszę się na pozycję pierwszą lub ostatnią, dzięki :D miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń