czwartek, 2 czerwca 2016

cieciorkoweLOVE

Puszka cieciorki walała się po moich szafkach od baaaardzo dawna. Szczerze to chciałam iść na łatwizne i dorzucić do jakiegoś obiadku. STOP.  Pomyślałam, że skoro pokochałam ciacho z fasoli to może taki sam los spotka to z cieciorki! Nie myliłam się! Wilgotne, puszyste, delikatne.... Rzucajcie wszystko i lećcie po cieciorkę do sklepu :)!

cieciorkoweLOVE
(przepis na jedną porcję, 15x15)
  • 100g cieciorki(ugotowanej/z puszki)
  • 2 jajka
  • 10 g odżywki białkowej-biała czekolada biszkopt
  • pół średniej wielkości banana

Cieciorkę blenduję z żółtkami, odżywką i bananem. Na koniec dodaję ubite białka i delikatnie mieszam. Piekę ok.45min/180*


 Wartości odżywcze
368kcal
B 27g T 14g W 33.8g


Z reszty cieciorki, która zalega w puszce, wyczarowałam  również muffiny :)!

5 komentarzy:

  1. po północy już niestety nie polecę do sklepu, ale w weekend postaram się wyczarować to ciacho! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Można czymś zastąpić odżywkę? ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją całkowicie pominąć bo nie wpływa znacząco na strukturę ciacha :) ale możesz dodać wtedy słodzidło, bo odżywka jest słodka

      Usuń
    2. Dzięki! To wielka przyjemność czytać i próbować Twoich przepisów ❤️

      Usuń